Eat before or after you play?

The best answer is during

2 Likes

Playing on US servers didn’t feel too bad for us. Only cost us a couple kills overall when we were on 80ms.

The games we played were lancer fests anyway :joy: when I saw them setting up in default spawns and stuff in checkout I knew it was gonna be really hard. You were fine :slightly_smiling_face:

1 Like

Eat during, your controller should be caked in Funion dust and hot pocket grease during a sweaty match of ranked.

And having some mountain dew kickstart at your disposal is also advised :sunglasses:

Next question:
Do you give yourself the warm fuzzies before playing or after?

Wtf is that thread :rofl::rofl:. If u play awfull just take a break of this flawful game, your nerves and ur brain need it.
This game is not healthy.

Surely you dont realize this is a meme thread

1 Like

@TC_Clown is the only employee who interacts with us daily though

3 Likes

I think he was quite serious actually dude :sweat_smile:

1 Like

I bust a nut before I play. The post-nut clarity is real.

For maximum effect, bust one before each game.

3 Likes

That skill is reserved to me and to me only when on US server at 136 ping LOL

I never play when I’m hungry or haven’t eaten properly. Everything is more irritating and exhausting (and focusing on anything is more difficult) before getting food lol.

Also, I drink coffee every time I get on Gears.

Bro same happened to me!! Last night I was on the bottom of the list 3 games in a row I average top 2 most games I almost uninstalled smh.

1 Like

Its @TC_Clown he takes nothing serious more then half the time.

1 Like

I miss interacting daily with you, I’m sorry I have been distant

You have to earn your way back into my heart

I’ll destroy anyone for you

1 Like

Hmmmm

The clown?

2 Likes

Many players take this game serious as if it is a job dude. Just look how many players try hard their freakin life in games like their is money to earn. Anyways, peace :v:

1 Like

What does that have to do with Clown? Lol

2 Likes